MFT and Friends

Goedemorgen! Vandaag de MFT and Friends post, ook dit is een nieuw item elke week na de release laat het MFT DT plus een aantal extra bloggers jullie ideetjes zien gemaakt met materialen van de laatste release.

Ik maakte een Fiesta kaartje voor een feestje. Iets anders als een gewone van harte gefeliciteerd kaart ;-) Ik maakte de achtergrond welke je ziet door het raampje met de Cross Stitch Rectangle Die-namics. Die is eigenlijk bedoeld om te borduren maar je maakt er ook hele leuke achtergrondjes mee zoals je ziet. Het vogeltje komt van de Too Cute Turtles stempelset en vond ik een grappige toevoeging. Het kaartje heeft een formaat van 4,25"x 5,5" Inch dat is ongeveer 10,5 cm x 28 cm en dan gerild in het midden.


Dank je wel voor het langswippen en vergeet niet door te klikken naar het My Favorite Things Stamps Blog waar je nog véél meer inspiratie kunt vinden.

Ik wens jullie een hele fijne dag!
Inge


5 opmerkingen

  1. Wat een geweldige kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is ie! Gaaf die achtergrond van die Cross Stitched Rectangle. Dat vogeltje is ook zo cute. Fiesta is trouwens ook een gave woord-stans.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Die gaatjesachtergrond is keitof zo!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fiesta klinkt meteen ook echt zo gezellig hè! Superleuk ook met die gaatjes achtergrond (vroeger droegen we van die gaatjes-hemdjes over gekleurde shirts heen hi hi beetje dit effect!) Zie ik je zaterdag ook op de beurs?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, , moet echt even lachen, want ik heb het aldoor aan gezien als Siësta ;-)) Morge ;-)
    Fiësta dus...
    Maar wat ik wilde zeggen is dat je kaartje weer super mooi is! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top