Mix and Match #20

Vandaag weer de maandelijkse Mix en Match post van EllenInge,
Inge, Mariken en Sandra. (sorryyyy, mijn post is wat later door technische dingetjes. Niet op publiceren drukken bijvoorbeeld hihi, dom!) Inge maakte voor deze maand een mooi pakketje met stickers, en veel bling, ik maakte er een Matchbook Gift Card Holder van.
De stickers gebruikte ik om een soort van printje te krijgen op het groenige cardstock. Als je de kleine pocket openklapt is er ruimte om een gift card in te stoppen.
De envelop versierde ik met de glitter slinger, zo kun je deze natuurlijk niet versturen maar wel bij je cadeautje stoppen wat je hand to hand geeft ;-)

Er kwam geen stempel aan te pas bij het maken van deze Matchbook Gift Card Holder en hij was dan ook supersnel en makkelijk in elkaar te zetten.


Ik klik snel naar SandraMarikenEllen en Inge ga je mee? Ben weer ontzettend benieuwd wat zij hebben gemaakt! Een hele fijne dag gewenst en tot de volgende Mix!

Liefs,
Inge

5 opmerkingen

  1. Superleuk, de kleuren en al de vrolijke stickertjes! En met de giftcard erbij een echt cadeautje! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf idee om met de stickertjes een soort van designpapier te maken. Geweldig cadeautje is het zo geworden. Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Geen stempels en geen designpapiertje en dan komt er toch een pracht van een creatie uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk deze kaart en enveloppe! Ik houd wel van het grafische effect dat de stickertjes geven! Binnenkort eens even bij de Hema gaan kijken...

    BeantwoordenVerwijderen

Back to Top